Contract între Utilizator și Busonline.ro

Vă rugăm citiți cu atenție acești termeni și condiții contractuale (Termeni & Condiții) înainte de a utiliza pagina de internet www.busonline.ro.

Site (Site-ul vă este oferit de SC Busonline SRL, cu sediul in Iaşi, Strada Strapungere Silvestru, nr. 3-5, Corp C1, Biroul 2, judeţul Iaşi, email contact@busonline.ro, telefon 0332 442 791.

Vă rugăm să notați că toata corespondența privind Serviciul de Relații cu Clienții va trebui trimisă la această adresă.

Acceptarea Termenilor și Condițiilor

Utilizând acest Site sunteți de acord în totalitate cu acești Termeni & Condiții, fără nici o altă restricție. Dacă nu sunteți de acord cu unul din punctele descrise, nu puteți utiliza acest Site în niciun fel.

Serviciile Busonline.ro

Busonline.ro vă pune la dispoziție un sistem automat care vă oferă posibilitatea de a caută și verifica disponibilități pentru diferite servicii de călătorie și vă permite să efectuați rezervarea dorită. Rezervările și vânzările de bilete de călătorie se supun Condițiilor Generale de Rezervare și Vânzare a Biletelor de călătorie (la care se adaugă prevederile prezentului Contract).

Cererile de rezervare efectuate pe site vă garantează blocarea locurilor și a tarifelor doar după efectuarea plații pe site, primind cofirmarea pe email. Busonline.ro acționeaza ca și comisionar pentru terți furnizori Busonline.ro și nu-și asumă nici o responsabilitate pentru serviciile de transport oferite de transportatori și nu garantează în nici un fel (fie explicit sau implicit) acuratețea sau calitatea serviciilor reflectate pe acest Site.

Informațiile publicate pe Site

Busonline.ro oferă prin intermediul Site-ului informații cu titlu general, cu scop consultativ. Vă rugăm notați că informațiile publicate pe Site pot fi modificate oricând. Busonline.ro nu garantează că informația de pe Site (incluzând, dar fără limitare, tarifele, descrierile sau datele) nu poate avea erori sau lipsuri, dar vom depune tot efortul să corectam erorile (corectabile) de îndata ce ne sunt aduse la cunoștință.

Condițiile furnizorilor de servicii de transport

Orice rezervare sau cerere de rezervare efectuată pe site va fi considerata drept intenția dvs. de a achiziționa un anumit serviciu de transport de la Busonline.ro. Dacă cererea dvs. va fi acceptată, veți primi un e-mail de confirmare de la busonline.ro și va intra în vigoare acest contract. Emiterea efectivă a biletelor de călătorie se va face în cel mai scurt timp posibil. Toate serviciile de transport publicate pe Site sunt în funcție de disponibilitatea furnizorilor de servicii de transport. Termenii și condițiile furnizorului de servicii de transport (incluzând regulile de transport al pasagerilor, condițiile de anulare/modificare a serviciilor de transport) se vor aplica adițional termenilor și condițiilor acestui site.

Termenii furnizorilor de servicii de transport pot include prevederi referitoare la diferite proceduri de plată, obligații, anulări, modificări ale rezervărilor și restituiri de bani (daca este cazul) ori restricții de altă natură.

La momentul navigarii dvs. în site, veți putea observa referiri către diferite condiții aplicabile ofertelor speciale. Vă rugăm să citiți cu atenție acești termeni.

Sunteți direct responsabil pentru respectarea condițiilor impuse de furnizorul serviciilor de transport privind timpii de îmbarcare sau a oricăror alte reguli. Vă rugăm să notați că timpul minim de îmbarcare (înaintea plecării) recomandat de companiile de transport este de 15 min.

Rezervarea biletelor de călătorie

Călătoriile pot fi rezervate online la www.busonline.ro prin aplicațiile mobile ale unui smartphone, în agențiile partenere (la tarifele obișnuite), la bordul vehiculelor (la tarife obișnuite) și la unele stații de autobuz cu personal de operare (la tarifele obisnuite). Rezervarea la bordul vehiculelor este posibilă numai în cazul în care sunt disponibile suficiente locuri pentru întreaga călătorie.

Ca urmare, se recomandă cumpărarea în avans (online sau prin intermediul unei aplicații).

Rezervarea biletelor de călătorie se poate face online, direct pe Site-ul Busonline.ro. Orice rezervare efectuată pe site se supune acceptării prezentelor termeni și condiții.

Pentru emiterea biletelor de călătorie, este necesară efectuarea plăţii acestora. Busonline.ro acceptă ca modalitate de plata online: carduri de credit Visa, Mastercard.

În momentul efectuării rezervării, vi se va solicita ca plata biletelor să fie făcută imediat. Busonline.ro vă garantează disponibilitatea locurilor și a tarifelor. Aceste informații le veți găsi disponibile pe pagina și în email-ul de confirmare a rezervării.

Se consideră a constitui un bilet documentul primit pe email dupa confirmarea rezervării, fie imprimat sau afișat în format electronic (fișier PDF), și un act de identitate oficial, valabil, cu fotografie. Toate confirmările rezervării sunt emise pentru călătoria selectată în timpul procesului de rezervare și atribuite unui anumit individ. Prenumele și numele pasagerului trebuie să fie furnizate în cursul procesului de rezervare. Numele pasagerului este verificat pe lista de rezervare care este prezentă fie fizic sau pe telefonul mobil al șoferului sau personalului din stația de autobuz/autogară în funcție de situația actuală de rezervare pentru a stabili dacă există o cerere de transport. Acest proces se efectuează de preferință prin scanarea biletului.

O confirmare a rezervării (detaliile comenzii) este salvată, poate fi recuperată prin pagina home și poate fi, de asemenea, trimisă pasagerului prin e-mail, după caz.

Fiecare călător care deține un bilet valabil are dreptul la un loc. Rezervarea de locuri specifice nu este posibilă. Există o alegere liberă de locuri pe toate vehiculele. Călătorilor cu copii și persoanelor cu mobilitate redusă li se oferă locurile preferate.

Reprezentarea produselor în magazinul online, accesibil prin internet și aplicația smartphone, nu constituie o ofertă din punct de vedere juridic, ci un catalog online liber de obligații, care solicită potențialilor pasageri să depună oferte. Dând clic pe butonul „Rezervă” / „Plătește”, se plasează o comandă obligatorie pentru mărfurile din coșul de cumpărături. Confirmarea de primire a ordinului se eliberează imediat, prin intermediul unei confirmări automate e-mail. Nu se consideră că s-a încheiat un contract de transport până când busonline SRL nu a acceptat ordinul prin emiterea unei confirmări de acceptare. Această confirmare de acceptare poate fi emisă printr-o confirmare de e-mail automată sau separat, într-o etapă ulterioară.

Tehnologia actuală înseamnă că o comunicare de date prin internet nu poate fi garantată a fi fără erori și/ sau permanentă într-o manieră accesibilă. Nu este posibil să se dezvolte și să se opereze programe de calculator (software) și a sistemelor de procesare a datelor (hardware) într-un mod complet fără greșeli, și care să excludă toți factorii imprevizibili ce pot apărea în legătură cu mediul „internet”. Ca urmare, busonline SRL nu își asumă nici o garanție pentru disponibilitatea constantă, neîntreruptă a site-ul său și a sistemelor tehnice. În particular, caracteristicile tehnice ale internetului înseamnă că disponibilitatea constantă a posibilităților de rezervare on-line nu poate fi garantată. Nu trebuie să se aștepte nimeni la prețuri reduse sau economii, în cazul în care, din cauza unor probleme tehnice, sistemul este disponibil din nou, ulterior (de exemplu, perioada de vânzare avansată).

Trebuie remarcat faptul că dispozițiile legale cu privire la drepturile de anulare, în cazul contractelor la distanță nu se aplică în ceea ce privește contractele de transport încheiate on-line, prin intermediul vânzării la distanță și în cazul care operatorul se angajează, la încheierea contractului, să efectueze serviciul într-un anumit moment sau într-o perioadă de timp prevăzută, toate acestea în contrast cu comanda prin poșta on-line.

Cu toate acestea, termenii și condițiile noastre privind modificările de rezervare și anulările sunt afectate de cele de mai sus.

Plăți

Modalitatea de plată utilizată pentru plata biletelor este:

Online: card de credit (Visa, Mastercard)
În cazul achizițiilor cu carduri de credit, clienții plătesc din conturi atunci când rezervarea este finalizată.

Bilete nevalabile
Pasagerul este obligat să arate atât biletul cât și un act de identitate valabil cu fotografie atunci când i se cere să facă acest lucru de către angajații partenerilor transportatori în timpul controalelor aleatorii de bilete în scopul verificării valabilității biletului.

Modificarea rezervării

Amendamentele rezervării (de exemplu, în ceea ce privește traseul, ora de plecare sau data călătoriei) pot fi efectuate până la 2 ore înainte de plecarea programată a autobuzului.

Modificări retroactive ale numelui la o rezervare este considerată ca modificăre de rezervare și se poate efectua de către operatorii busonline.ro disponibili la call center 0332 442 791.

Începerea călătoriei

Atenție, BUSONLINE SRL garantează călătoria doar prin prezența călătorului la punctul de plecare cu 15 minute înainte de începerea călătoriei și doar prin prezența tichetulului de călătorie imprimat și valid. Orice încalcare a termenilor și condițiilor oferă dreptul, atât BUSONLINE SRL, cât și companiilor partenere de a refuza călătoria pasagerilor.

Cererile pentru transport și rezervarea călătoriei pot fi atribuite altcuiva în cazul în care pasagerii nu sunt prezenți la locul și ora de plecare al rutei rezervate.

În cazul în care pasagerii sunt notificați de busonline SRL prin SMS, e-mail sau alt format scris de o întârziere nejustificată a călătoriei, atunci o cerere de transport în cazul absenței pasagerilor se stinge numai începând cu timpul de călătorie cu întârziere specificat în SMS sau e-mail.

Numele pasagerului este comparat cu lista de rezervare care este prezenta fizic sau pe telefonul mobil al șoferului sau personalului din stația de autobuz în funcție de situația actuală de rezervare pentru a stabili dacă există o cerere de transport. Această procedură se efectuează de preferință prin scanarea biletului. În cazuri speciale, pasagerul trebuie să se identifice conducătorului auto și personalului de service la cerere prin depunerea confirmării rezervării în format tipărit sau electronic (ca fișier PDF), precum și un act de identitate valabil emis de guvern, cu fotografie (carte de identitate, permis de conducere, pașaport).

Transferuri

Ca regulă generală, serviciile regulate publicate sunt conexiuni directe. În unele cazuri, poate fi necesar un transfer.

Dacă busonline SRL programează un transfer, busonline SRL garantează continuarea transportului pasagerilor la destinația rezervată. În cazuri excepționale, busonline SRL oferă înlocuirea transportului în cazul în care un transfer cu autobuzul nu poate să aștepte un autobuz de conectare care întârzie. În unele cazuri, acest lucru poate fi efectuat de autobuze operate de alte companii.

Regulamentul descris mai sus se aplică numai în cazurile în care rezervările sunt potrivite de busonline SRL. În cazul în care pasagerii rezervă rute individuale și le combină pentru a forma o călătorie care implică transferuri, își vor asuma riscul de a pierde o conexiune.

Obligațiile generale ale pasagerilor

Obligația de a se prezenta la mașina cu cel puțin 15 minute înainte de ora plecării, afișate pe bilet. Totodata, în cazul imposibilității folosirii biletului la ora plecării, pasagerii au obligația de a anunța cu cel putin 24 de ore înainte acest aspect cu posibilitatea schimbării biletului pentru o dată ulterioară.

În cazul neanunțării, neprezentarea duce automat la anularea biletului, transportatorul are dreptul de a reține contravaloarea biletului.

Contravaloarea biletului nu este returnabilă.

În cazul în care pasagerul anunță în prealabil cu cel puțin 24 de ore înaintea plecării imposibilitatea de a se prezenta, biletul poate fi schimbat la o dată ulterioara, data noii plecări poate fi în termen de maxim 30 de zile de la ora plecării inițiale.

Instrucțiunile emise de conducere și de personalul de însoțire trebuie să fie luate în seamă.

Personalul de conducere și de expediere este autorizat să excludă din călătorie persoane care sunt în mod evident în stare de ebrietate sau sub influența drogurilor. Același lucru se aplică și acelor pasageri care, din alte motive, pot compromite siguranța colegilor lor pasageri sau pot afecta în mod semnificativ bunăstarea acestora din urmă. Cererile pentru transport înlocuitor nu vor fi luate în considerare în aceste cazuri.

Fumatul la bordul autobuzului nu este permis. Această interdicție se extinde, de asemenea, la țigările electronice.

Pasagerii va fi răspunzători pentru prejudiciile cauzate pe, în sau la autobuz din vina lor.

Transportatorul poate anula contractul de transport fără preaviz în cazul în care un pasager se comportă într-un mod perturbator, în ciuda avertizării verbale, comportament care nu mai face rezonabilă continuarea călătoriei de către pasageri sau operatorul de transport. Aceasta se aplică și în cazul în care pasagerul nu respectă liniile directoare justificate în mod obiectiv (de exemplu, instrucțiuni de siguranță). În acest caz, operatorul de transport are dreptul de a reține costul biletului.

Toți pasagerii sunt obligați să utilizeze centurile de siguranță în cadrul reglementărilor legale, în măsura în care autobuzul este echipat în acest sens.

Copii și minori

Copiii mici cu vârsta cuprinsă între 0 și 2 ani pot fi transportați numai pe locurile adecvate pentru copii. În timpul călătoriei, aceștia trebuie să fie asigurați cu centurile de siguranță amplasate în autobuze. Scaunele de siguranță pentru copii trebuie să fie asigurate cu centuri cu 2 puncte de siguranță și montate de adulții care însoțesc copiii mici în cauză.

Copiii și minorii care nu au împlinit încă vârsta de 14 ani au permisiunea de a călători, numai în cazul în care sunt însoțiți de o persoană cu vârsta de peste 18 ani.

Tinerii în vârstă de 14 ani și peste pot călători în mod independent.

Copiii călătoresc la un tarif redus. Prezentul regulament se aplică copiilor și minorilor care nu au împlinit încă vârsta de 12 ani. În cazul în care un tarif promoțional valid este mai mic decât tariful redus, copiii pot să plătească în mod automat prețul mai mic.

Transportul de mărfuri

Bagaje mari
Cantitatea bagajelor incluse în prețul călătoriei este limitată pentru fiecare pasager la 2 bagaje cu o dimensiune maximă de 67 x 50 x 27 cm pe articol. Fiecare pasager poate lua maximum 30 kg de bagaj în mod gratuit. Valizele și gențile contează ca bagaj.
Pasagerii sunt obligați să eticheteze bagajele lor cu numele și adresa în scopul unei corecte atribuiri și returnări, și, în special, pentru a evita confuziile.

Bagaje de mână:
Bagajele de mână trebuie să fie transportate gratuit, dar se limitează la un bagaj per pasager, cu o dimensiune maximă de 42 x 30 x 18 cm și o greutate maximă de 7 kg.
Pasagerii au obligația de a depozita și a monitoriza bagajul de mână în zona de pasageri într-un mod care să asigure că siguranța și buna funcționare a autobuzului nu este compromisă și alți pasageri nu sunt deranjați. Bagajele de mână ar trebui, în principiu, să fie depozitate pe rafturile pentru bagaje asigurate, sau plasate sub scaune în fața pasagerilor.
Bagajele de mână și conținutul acestora rămân în grija pasagerilor pe durata călătoriei și trebuie să fie monitorizată în mod corespunzător. În cazul în care se observă orice acces neautorizat de către terți, șoferul de autobuz ar trebui să fie informat. Pasagerii sunt rugați să verifice dacă bagajele lor de mână sunt complete înainte de sfârșitul călătoriei.
În principiu, nu se asumă nici o responsabilitate pentru bagajele de mână, cu excepția cazurilor de intenție sau neglijență gravă.
Valorile, cum ar fi de numerarul, bijuteriile, metalele prețioase, cheile, ochelarii (ochelari de soare și / sau ochelari de lectură), dispozitivele electronice (laptop-uri, iPad-uri, tablete, telefoane mobile, MP3 playere, camere), lentilele de contact, protezele, medicamentele, documentele importante (certificate de diploma, alte certificate, acreditări, pașapoarte, permise de conducere, de valori mobiliare), etc. și obiectele fragile trebuie transportate în bagajele de mână, nu în cele mari, și sunt supuse grijii pasagerilor.
În cazul în care pasagerii aleg totuși să plaseze obiecte de valoare în bagajele lor de cală, firma de transport nu-și asumă responsabiltatea. Cazurile de intenție sau neglijență gravă sunt exceptate.

Cărucioarele pentru copii:
Cărucioarele prntru copii sunt transportate ca bagaj special (maximum 1 cărucior per pasager). Căruciorul trebuie să fie pliabil. Cele non-demontabile nu se transportă.
Cărucioarele sunt transportate gratuit.

Transportul animalelor

Transportul câinilor și a altor animale pe autobuzele pe distanțe lungi este în principal exclus.

Câinii utilitari (câini de asistență sau câini – ghizi pentru orbi) care sunt necesari persoanelor fizice cu handicap grav sunt transportați gratuit, cu condiția ca o dovadă să fie prezentată prin intermediul unui pașaport valabil de persoană cu handicap sau un certificat corespunzător.

Drepturile pasagerilor în caz de întârziere sau de anulare a rezervării

În caz de anulări sau întârzieri, operatorii de transport vor notifica pasagerii care pleacă de la un terminal prevăzut cu personal asupra situației cât mai repede posibil, și cel mai târziu la 30 de minute după ora de plecare prevăzută, și îi vor informa cu privire la anticiparea orei de plecare, de îndată ce această informație devine disponibilă.

Ar trebui să presupunem ca rezonabil, că, dacă plecarea în călătoria rezervată este anulată, sau întârziată cu mai mult de 120 de minute, sau în caz de suprarezervare, pasagerii să poată acționa după cum urmează: (a) prin continuarea călătoriei lor în cel mai scurt timp pe o rută diferită care duce la destinația prevăzută în contractul de transport în condiții comparabile cu cele prevăzute sau (b) prin solicitarea de rambursare a costului biletului și o călătorie gratuită de întoarcere cu autobuzul până la locul de plecare prevăzut în contractul de transport, după caz. Cereri de rambursare completă a costului pot exista, atât pentru părți finalizate din călătorie, precum și pentru cei care nu au finalizat-o, în cazul în care călătoria a devenit inutilă, în conformitate cu planurile de călătorie ale pasagerilor. Rambursarea se face în termeni monetari în termen de 14 zile de la primirea cererii de compensare sau de când pasagerii și-au formulat alegerea (a) sau (b), de mai sus, cu excepția cazului în care pasagerii sunt de acord cu o altă formă de rambursare.

Utilizarea Site-ului

SC Busonline.ro SRL nu este responsabilă pentru aptitudinile Utilizatorului de a accesa ori utiliza Site-ul și nici pentru eșecurile generate de carența acestor aptitudini. Busonline.ro nu garantează ca Site-ul nu poate fi afectat de viruși sau alte acțiuni care pot genera defecțiuni sau alte pierderi.

Obligațiile utilizatorului

Sunteți de acord să respectați următoarele obligații incluzând (fară a se limita):
- responsabilitatea financiara pentru toate tranzacțiile efectuate în contul sau numele dvs.
- aveți vârsta peste 18 ani
- garantarea veridicității datelor furnizate despre dvs. sau membrii familiei dvs.
- neutilizarea Site-ului în scopuri speculative, a generării de rezervări false sau frauduloase
- Interzicerea transmiterii materialelor politice, pornografice, rasiste sau a altor materiale care contravin legii
- Obligativitatea de a nu altera, copia, transmite, distribui, vinde, afișa, licenția sau reproduce conținutul Site-ului cu excepția utilizării în scop personal și necomercial a unei singure copii a informației conținută în Site
- Busonline.ro nu asigură nici o garanție cu privire la aranjamentele documentelor de călătorie (pașapoarte, vize, vaccinuri necesare etc.), și nici faptul că informația de pe Site este actualizata. Drept urmare, este responsabilitatea Utilizatorului de a se asigura că va calatori în conformitate cu măsurile aplicabile acestor documente de călătorie.

Interzicerea accesului pe Site

Busonline.ro își rezervă dreptul de a va interzice oricând accesul pe Site fără o notificare prealabilă.

Responsabilitatea SC Busonline.ro SRL

Busonline.ro nu este responsabilă pentru pierderile indirecte rezultate din prevederile acestui contract, din utilizarea defectuoasa a Site-ului sau a serviciilor de transport rezervate și achiziționate de pe Site.

Busonline.ro nu este responsabilă pentru pierderile directe și/sau indirecte suferite de utilizator cauzate de, dar fără a se limita la: posibile diferențe de tarif, lipsa de disponibilitate, precum și orice alte informații incorecte comunicate și/sau preluate de la oricare dintre societățile partenere care furnizează servicii de transport prin intermediul busonline.ro).

Busonline.ro își rezervă dreptul să nu furnizeze serviciile de transport a căror tarife au fost afișate în mod eronat. În cazul apariției, respectiv afișării unor posibile erori de tarifare, utilizatorul este de acord să renunțe la toate și orice pretenții împotriva busonline.ro, urmând ca în cel mai scurt timp posibil să returneze sumele achitate de utilizator.

Busonline.ro este responsabilă doar pentru pierderile directe a căror valoare nu va depăși tariful total al serviciilor de transport achiziționate (exceptând cazurile de deces sau accidentele personale a căror valoare nu are limită).

Busonline.ro nu poate garanta furnizarea neîntreruptă a Site-ului și nu poate fi făcută răspunzătoare de pierderile de orice natură suferite ca urmare a acestui fapt, inclusiv a unor profituri nerealizate.

Legături către alte Site-uri

Acest Site poate conține legături către alte pagini web externe și operate de alte părți implicate. Busonline.ro nu are nici un control sau asociere cu aceste pagini web și nu își asumă nicio responsabilitate în legătură ca acuratețea, integritatea sau calitatea acestor pagini web ale părților implicate.

Conținutul acestor pagini web externe nu reflectă produsele, serviciile sau informațiile furnizate de Busonline.ro. Orice opinii referitoare la conținutul acestor pagini web externe vor trebui redirecționate către administratorii paginilor în cauză.

Forța majoră sau insolvența furnizorului de servicii de transport

Busonline.ro nu este responsabilă în cazul petrecerii unor evenimente cauzate de forța majoră sau în cazul în care furnizorul de servicii de transport intra în insolvență. Evenimentele majore includ, dar fără a se limita, intervenții guvernamentale, războaie, răpiri, incendii, inundații, accidente, furtuni, greve, atacuri teroriste etc. care pot afecta Busonline.ro sau furnizorii săi.

Modificări asupra Site-ului

Busonline.ro poate modifica design-ul sau conținutul Site-ului, inclusiv disponibilitatea furnizorilor serviciilor de transport, baza de date, precum și alte caracteristici ale Site-ului.

Confidențialitate

Termenii politicii de confidențialitate a Busonline.ro sunt prevazuți în acești Termeni și Condiții.

Sunteți de acord cu utilizarea informațiilor dvs. personale de către Busonline.ro sau a afiliaților și a altor părți implicate, în concordanță cu termenii și în scopul declarat stipulat în Politica de confidențialitate a Busonline.ro.

Politica de Securitate

Busonline.ro utilizează tehnologie securizată pentru a proteja informațiile dvs. personale și tranzacțiile financiare. Busonline.ro se conformează procedurilor și standardelor de securitate stipulate în Politica de Securitate a Busonline.ro. Achizițiile online nu mai sunt de mult o noutate. Dacă veți alege să plătiți cu cartea de credit, detaliile cărții dvs. de credit sunt criptate în timpul tranzacției, determinând o securitate mărită.

Modificări ale Termenilor și Condițiilor

Busonline.ro își rezervă dreptul de a modifica sau actualiza oricând Termenii și Condițiile referitoare la utilizarea acestui Site, fără notificare prealabilă către Utilizatori. Versiunea actuală a Termenilor și Condițiilor va fi afișată pe Site din data în care modificările intra în vigoare. Continuarea utilizării acestui Site după publicarea acestor modificări va constitui acceptul dvs. cu privire la aceste modificări.

Acești Termeni și Condiții reprezintă contractul între Utilizator și Busonline.ro și sunt guvernate de legile din România. În cazul existenței unor litigii, instanța judecătoreasca competentă este considerată instanța municipiului Iaşi.