Toate cursele din website sunt disponibile pentru rezervare cu 90 de zile înainte de plecare.

Constant lucrăm pentru a extinde rețeaua și pentru a o îmbunătăți pe cea existentă.

Trei lucruri au o importanță specială pentru noi: punctualitatea, călătoriile plăcute și cursele ideale.

Dacă îți dorești să fii informat cu privire la noile trasee, poți deveni fan al paginii de Facebook.

Cum pot rezerva un bilet?

Cel mai convenabil mod de a-ți rezerva biletul este direct de pe site-ul nostru, de pe computer sau de pe un terminal mobil. Te putem asigura că întotdeauna vei găsi cele mai bune prețuri. Vei primi confirmarea rezervării tale prin email (te rugăm să verifici și în spam).

Ca alternativă vei putea cumpăra un bilet și de la agenția de bilete sau direct de la șoferul mașinii, însă vei achita tariful standard pentru cursa ta și nu vei putea cumpăra un bilet dacă toate biletele au fost deja vândute.

Cum pot plăti?

Plata biletelor se face foarte simplu cu ajutorul cardului tău de credit.

Problemă la rezervarea unui bilet – Ce să fac?

Dacă ai o problemă la rezervarea unui bilet online, poate fi o problemă de la browserul tău de internet. Te rugăm să acționezi în felul următor:

  • Încearcă alt browser
  • Curăță cache-ul și șterge cookies-urile din browser și încearcă din nou după ce restartezi browserul
  • Fă update la browser-ului tău. Poți căuta ultimele versiuni: Firefox / Internet Explorer / Google Chrome

Nu ai primit confirmarea pe email? Te rugăm să verifici și folderul spam.

Pentru orice problemă, suntem aproape de tine prin serviciul de Call Center!

Pot modifica o rezervare efectuată?

Da, pentru aceasta te rugăm să folosești serviciul de Call Center pus la dispoziția ta.

Călătoresc cu copii sau copiii călătoresc singuri – Ce trebuie să știu?

Copiii cu vârsta până în 12 ani care călătoresc au un discount de 50% (*sau poate sa difere în funcție de compania de transport) din prețul standard. Acestui discount nu i se poate aplica și un alt discount disponibil. I se va acorda discount-ul cel mai mic posibil din cele existente.

Copiii și minorii până în 14 ani pot călători doar însoțiți de un adult, fie părinte sau însoțitor.

Există reduceri pentru grupuri?

Reducerea pentru grupuri se acordă pentru acele grupuri de cel puțin 3 persoane. În cazul în care există un discount mai mare decât cel pentru grupuri, se va acorda automat acel discount.

Am nevoie de bilet pentru a urca în autobuz?

Pentru a putea urca în mașină ai nevoie de biletul de călătorie printat sau care poate fi vizualizat în format electronic pe dispozitive electronice personale. În urma rezervării unui bilet, tu vei primi biletul pentru imprimare în format .pdf prin email.

Pot rezerva un loc anume?

Nu condiționam acest lucru. Poți veni mai devreme la autobuz pentru a putea ocupa locul dorit.

Persoanele cu probleme de mobilitate, femeile însărcinate, persoanele cu copii au prioritate în alegerea locului în mod natural.

Cum pot plăti?

Plata biletelor se face foarte simplu cu ajutorul cardului tau de credit.

Cât de multe bagaje pot lua?

Poți lua un bagaj de mână și două bagaje de mărime normala. Te rugăm să pui o etichetă pe bagajele de la cală cu numele tău pentru a nu se crea nici o confuzie.

Prin Bagaj de mână se înțelege o geantă de maxim 42 x 30 x 18 cm și maxim 7 kg.

Prin Bagaj normal se înțelege o geantă de maxim 67 x 50 x 27cm. Bagajul total de cală trebuie să nu depășească 30 kg de persoană.

Bagaj adițional: Pentru bagaje suplimentare se va plăti o taxă. Te rugăm să te adresezi companiei de transport sau șoferului acesteia care va stabili și prețul care trebuie plătit.

Pot lua animale de companie cu mine?

Din motive de siguranță, nu putem permite accesul animalelor în mașină. Excepție se face doar în cazul câinilor ghid cu pașaport special și va trebui anunțat telefonic înainte cu cel puțin 36 de ore înainte de plecare.

Am uitat ceva în autobuz – cum să procedez?

Dacă ai pierdut sau uitat ceva în autobuz, te rugăm să ne contactezi la numărul de servicii clienți: 0332 442 791.

Unde pot găsi stațiile disponibile?

Toate stațiile disponibile pentru o cursă pot fi regăsite în pagina aceasta în partea de jos.

Am întârziat. Mă poate aștepta autobuzul?

Acestea sunt curse regulate și trebuie să respecte un program. Dacă nu ai ajuns la timp, nu este posibil să așteptăm. Îți sugerăm să îți planifici timpul pentru a ajunge la mașină cu 15 minute înainte de plecare.

Există pauze (pentru fumători)?

Fiecare cursă trebuie să respecte reglementările legale pentru timpii de conducere ai șoferilor. În general ne dorim să ajungem mai repede la destinație și să ne abținem de la prea multe pauze.

Fumatul este interzis în mijloacele de transport chiar și pentru țigările electronice. Cu toate acestea puteți părăsi mașina pentru o scurtă pauză în stațiile regulate unde oprim.

În pauzele scurte din opririle regulate, dacă cobori din mașină te rugăm să întrebi șoferul cât durează oprirea pentru a nu rămâne în stație.

Am uitat ceva în autobuz – cum să procedez?

Dacă ai pierdut sau uitat ceva în autobuz, te rugăm să ne contactezi la numărul de servicii clienți: 0332 442 791.

Cum pot contacta busonline.ro prin telefon?

Dacă răspunsul la întrebările tale nu l-ai găsit în sectiunile de întrebări frecvente, poți folosi serviciul clienți disponibil la numărul de telefon 0332 442 791, zilnic intre orele 09:00 – 17:00.